Work : Anonybrus PSD ready for Download!

Posted
  • by
  • Unknown
  • in
  • category:

  • Fuh siap sudah anonymous brushes untuk photoshop.
    Jika anda berminat untuk mengunakan brush ini dalam design design anda, anda boleh Download Disini.

    Cube tengok gambar diatas.walaupun sebegitu simple gambar diatas, Tapi serius terharu..wakakakak
    Walaupun design design saya dikritik dengan amat pedas oleh segelintir pihak.. tapi saya tetap yakin ade jugak segelintir yang suka dengan hasil kerja saya yang tidak seberapa.

    Disebabkan minat yang mendalam didalam seni reka grafik.. ( ye kew? ) saya tetap berusaha menampilkan hasil yang terbaik.Bagi saya kritikan itu membina.. so what ever.. wakakakak

    PerantauSenja: Hobi dan minat tidak boleh dipisahkan walau apa jua keadaan.!

     
    Copyright (c) 2010 Psenja.Com by Perantau Senja
    I work for : GilerMedia, Ask Me Here : Ask.fm/perantausenja